Zakupy i Produkty

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@wellsupply.pl lub telefonicznie i SMS pod numerem: +48 577 011 022 od poniedziałku do soboty, w godzinach 07:00 – 18:00.

Płatności

Dostępne formy płatności za zakupiony towar:

  • PayU
  • PayPal
  • Przelew Tradycyjny na nasze konto w PKO BANK POLSKI S.A

Dane Odbiorcy:

WellSupply
ul. Kościuszki 49
64-830 Margonin
NIP: 607 008 97 87

Bank: PKO BP S.A
Numer rachunku: 43 1020 3903 0000 1702 0143 2319
Tytuł przelewu: wpisz numer zamówienia 

 

W naszym sklepie możesz skorzystać z dwóch form szybkich płatności: szybkiego przelewu PayU, PayPal oraz karty płatniczej VISA lub Mastercard.

Jeśli skorzystasz z szybkiego przelewu lub przelewu tradycyjnego, zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.

Dostawa

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę.

Tak. Dostajesz od nas na maila link do śledzenia, dzięki któremu możesz śledzić swoją przesyłkę.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. O zmianie statusu zamówienia będą Państwo informowani e-mailowo.

Jeśli zdarzy się, że przesyłka nie zostanie doręczona w ustalonym terminie, prosimy o kontakt mailowy w celu wyjaśnienia.

Reklamacje i Zwroty

To bardzo proste. Wypełniasz formularz odstąpienia od umowy, który możesz pobrać  tutaj – POBIERZ FORMULARZ

Wystarczy, że odeślesz nam paczkę z formularzem odstąpienia na adres:

WellSupply
ul. Kaczorowskiego 14B/3
64-800 Chodzież

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT

Napisz do nas maila na kontakt@wellsupply.pl z numerem zamówienia i nazwą przedmiotu, który chcesz poddać reklamacji. Udzielimy Ci dalszych instrukcji i pomocy.